Maskikauppa

Kaikki tapahtui nopeasti: koulut ja ravintolat suljettiin ja talousuutiset näyttivät synkiltä. Kukaan ei tarkkaan tietänyt, mitä tuleman pitää. Ihmiset jäivät kotiin töihin – mutta samalla he lopettivat kuluttamisen, mikä puolestaan vaikutti nopeasti myös B2B-kaupan hiipumiseen.

Kassikeskuksessa nähtiin pieni pilkahdus paremmasta huomisesta: moneen pandemiasta ja karanteenista hyötynyeen businekseen liittyi kassit: ruokaa kuljetetaan kasseissa, nettikauppojen tilaukset lähetetään postituspusseissa. Varovainen valonpilkahdus ei kuitenkaan ollut riittävä tuomaan toimeentuloa Kassikeskuksen osakkaille ja myyjille, vaan piti miettiä jotain perinteisten logopainettujen kassien ulkopuolelta.

Vastauksena olivat maskit. Kassikeskus löysi luotettavan, eurooppalaisen toimijan, jonka maskeja saatiin myyntiin melko nopealla aikataululla. Kun Kiinan-maskikaupat menivät miten menivät, mietittiin Kassikeskuksessa, miten välttää virheet ja miten tuoda apua suomalaisille kuluttajille ja pienyrittäjille. Kassikeskuksen omistajille oli itsestäänselvää, että maskeja haluttiin tuoda vain sertifioidulta toimittajalta, EU-alueelta.

Kassikeskuksen omistajien lähipiirissä on korkeaan riskiryhmään kuuluvia henkilöitä, joten oppi suojaamisen tärkeydestä ja koronaviruksen vaarallisuudesta oli mennyt perille. ”Tarkoitus ei ole tehdä businesta millä tahansa hinnalla, vaan takana on terveen liiketoiminnan lisäksi tuoda suojaa ja apua sitä tarvitseville”.

Ensimmäinen koe-erä maskeja osoittautui hyviksi, ja kun maskit vielä läpäisivät belgialaisen, riippumattoman laboratorion laatutestit kirkkaasti, päätettiin perustaa verkkokauppa, Maskikeskus. ISO-standardoidut, hygieeniset maskit ovat nyt olleet kaikkien saatavilla toista viikkoa. Kauppa on lähtenyt mukavasti käyntiin.

Kassikeskuksen porukka on saanut uutta potkua maskimyynnistä, ja uusia toimintamalleja sekä asiakkuuksia on etä-aikana pohdittu porukalla yrityksen WhatsApp-ryhmässä. Kassikeskus monistautui yhdessä yössä Maskikeskukseksi, ja sekä logopainettujen kassien että maskien myynti jatkuu ja tulevaisuus näyttää valoisalta!

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Verkkokauppa

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Edellytämme tuotteiden ennakkomaksua. Pankkitilimme numero on FI33 3131 1001 5957 47. 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla: myynti@kassikeskus.fi, puh. 0407531057 

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Ehjillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta tuotteiden hygieniasyistä. 

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit